Saturday, October 14, 2006

catatan untuk perempuan 8

Untuk perempuan, mungkin maklum bahawa telangjang itu bagi lelaki adalah syurga mata, yang bisa merangsang nafsu. Namun si perempuan sering terlupa melihat bagaimana telangjang itu di takrifkan oleh fikiran si lelaki. Untuk semua lelaki di dunia, maksud aku seluruhnya, percaya bahawa telangjang itu adalah tubuh yang tanpa pakaian biar sehelai benang.

Biar tidak semuanya, tapi kebanyakkan lelaki juga menafsirkan telangjang itu adalah pakaian yang hanya menutup tetek juga lurah di antara pusat dan peha. Lebih 90% dari jumlah kebanyakan itu pula melebarkan takrif telangjang dengan memasukkan perempuan-prempuan yang berpakaian ketat, menampakkan mengkal tetek juga lebar punggung mereka.

Kata kuncinya ialah imaginasi. Imaginasi sang lelaki kuat. Cukup mata mereka sekadar melihat dada montok perempuan itu melalui baju ketat, selebihnya imaginasi mereka yang akan menanggalkan satu persatu pakaian perempuan tersebut hingga imaginasi mereka berkata perempuan ini udah aku telangjangkan. hehehe.

Ada segolongan kecil lelaki menakrifkan telangjang pula itu sama dengan perempuan, Dan perempuan itu sama dengan telangjang. Tidak kira perempuan itu guna purdah atau guna bikini. Sama aja. Semuanya telangjang bagi mereka. Golongan kecil inilah yang sering telibat dalam jenayah seks berat. Meraka ini adalah golongan sakit jiwa dimana mereka tidak mampu mengguna imaginasi mereka. Malang. Hehehe.

Jadi, bagi si perempuan, jangan hanya melihat senyum manis si lelaki juga renungan manja mereka. Cuba lihat imaginasi mereka. Apa kata imaginasi mereka berkenaan telangjang. Lain lelaki, lain takrif telangjang. Untuk aku, aku ini golongan sederhana imaginasi, tidak terlalu kuat, tidak pula terlalu sedikit. Jadi jika ketemu aku, pastikan pakai pakaian yang melebihi sederhana. Tidak di tengah-tengah . Hehehe.

12 comments:

Anonymous said...

Mungkin juga ada perempuan yang suka menelanjangkan lelaki. Ku bilang MUNGKIN.. hehehehe

Anonymous said...

Menurut kamus dewan bahasa pustaka, ejaan yang sebenarnya adalah TELANJANG dan bukannya TELANGJANG sepertimana yang Encik paparkan di laman ini.

Sekian, terima kasih

*September, aku setuju banget sih, ada juga perempuan yang suka menelanjangkan lelaki. Bukan lagi mungkin.... benar2 ada.!!! Aku salah satunya (bocor rahasia aku seorang perempuan???)

~~Bukan Aku~~

Above_Law said...

dear respected bro.
how are u???? heh..heh..heh...
sempena bulan baik ini... aku ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan. Semoga hidup bro. akan diberkati Allah. semoga rezeki Bro. juga akan bertambah dan melimpah ruah. Oleh kerananya itu, Bro akan berumahtangga dengan cepat sekali. amin amin ya rabbil Alamin.
JIka ada tersalah, tersilap kekasaran berlaku, harap bro x payah ambik hati. Sebenarnya aku main-main dan gurau-gurau adja... heh..heh..he.. SALAM BRO.........

gua chiow...

-Above the Law.

Above_Law said...

hampir terlupa ya...
HAPPY EID MUBARAK.....

(puasa dulu dah ganti belum???)

heh...heh..heh..

salammmmmmmmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzz

chiow..

kingbinjai said...

nasib aku puasa, kalao tak berjelalah komen aku ha ha

tgazfa said...

kalau jumpa ko, kena lebih drp sederhana eh? lebih banyak drp sederhana ke, lebih sikit dari sederhana?

dingin said...

asal atas sederhana,

jika sikit2 itu,
anggap aja bonus utk aku

ehehhe

laugh said...

dear abang dinginz...
dikesempatan ini aween, kakak2 semua ingin mengucapkan Selamat Menyambut Syawal nanti...

jika ada rasa tersinggung harap maafkan kami semua.
sbb yang baik itu adalah dari ALLAH
yang buruk itu pun adalah dari ALLAH
tapi melalui kelemahan manusia.

Semoga Abang dingin sentiasa diberkati dan dirahmati Allah hendaknya.

-aweenz

laugh said...

wah abg dingin...
karya yg terakhir tu ada 'akak' yg terasa.

-salamz.

azim said...

bukan aku ~ telangjang itu adalah bahasa daerah dingin. abaikan saja kamus kerana dingin ini memangnya begitu. yang penting mesejnya.

dan bila sekarang kamu sudah mengakui yang kamu seorang perempuan, aku tidak sabar-sabar ingin mengenali dirimu... boleh bukan?

dingin ~ benar katamu, lelaki memang begitu bila mata disajikan dengan sesuatu yang bisa buat dia berfantasi.
tapi tahukah kamu, perempuan juga begitu? mereka sebenarnya lebih suka berfantasi tentang bagaimana mereka dicumbu rayu dengan penuh penuh keberahian dan kepesonaan di kamar tidur bila mereka melihat lelaki idaman?
itu sebabnya di bilik wanita bujangan kita lihat adanya patungan yang pelbagai...
maaf pada wanita... aku cuma melepaskan apa yg aku telah fikirkan...

laugh said...

mungin tidak abg. azim. I rasa u belum lagi kenal siapa itu perempuan.

Anonymous said...

Azim, jika dingin berkata:
"Ini blog DINGIN
Bicara ttg hati
LELAKI yang penuh
Cinta HITAM
Anda bisa MUNTAH"

Mungkin blog aku pula sesuai aku catat seperti:
"Ini blog JAHANNAM
Bicara ttg hati
PEREMPUAN yang penuh
Cinta HITAM BERLENDIR
Anda bisa KERACUNAN"

Tidak perlu mengenali aku, racun yang aku pegang, berbentuk lendir hitam, akan membinasakan kamu. AWAS!!!

~~Bukan Aku~~