Sunday, July 30, 2006

syaitan itu ada dalam hati aku

Aku jarang berada pada situasi ini. Aku pernah memberitahu seseorang bahawa jangan biar diri dia di perbuat begitu dan begini. Tapi sebaliknya aku tanpa rasa malu terus memperbuat perkara yang sama untuk dia. Aku keliru, ada saat aku mahu dia terus putih dan itulah yang niat aku yang paling dalam, tapi di saat lain aku mahu mengheret dia sama ke sisi gelap aku.

Dan perkara yang aku paling menyedihkan aku ialah tatkala dia dengan jujur bertanya pada aku kenapa aku membuat perkara itu ama dia. Aku dengan rasa sedih tidak mampu berkata-kata. Aku akui aku salah kerna udah memusnah kepercayaan dia pada aku. Tapi di sisi lain aku betul-betul mahu dia putih.

Aku memohon ampun. Aku silap dan aku sedih kerna silap itu aku perbuat untuk dia. Orang yang aku kira aku cukup sayang. Tapi untuk waktu ini, agar aku tidak terlalu di sslah erti, aku cuma mampu bilang, syaitan itu udah mengusai hati aku lebih dari diri aku sendiri. Dan aku rasa tidak mampu bicara panjang untuk ini. Jelas aku salah. Maaf.

No comments: