Thursday, March 01, 2007

... jika sang permaisuri membaca bisikan syaitan

Saat aku mengulang baca tulisan yang terdahulu aku jadi khuatir jika sang permaisuri ku membacanya. Kerna tulisan-tulisan terdahulu itu nyata punyai imaginasi yang hitam. Juga dipenuhi dengan noda.

Aduh, aku kira itu kesilapan terbesar aku. Menuliskan sesuatu yang dibisikan oleh syaitan. Tulisan yang penuh berahi, penuh telangjang. Malah, aku juga silap kerna tidak pernah menukilkan sesuatu yang indah berkenaan sang permaisuri hatiku. Tiada cerita tentang dia. Silap.

Lalu, aku ingin memberitahu jujur, tulisan-tulisan aku yang terdahulu dipenuhi imaginasi yang diduduki syaitan. Tidak pernah memberitahu secara jujur tentang kehidupan dan keadaan yang sebetulnya. Hanya ingin bermain-main dengan emosi sepi, bermain-main dengan nafsu berahi.

Aku pohon maaf, jika sang permasuri membaca tulisan terdahulu hingga hilang tersentak hatinya. Usah sang permaisuri khuatir, kerna cintaku padamu itu teguh hingga aku tidak sanggup menukilkannya kedalam bloh nakal dan dingin ini, biarpun ia aku kira sesuatu yang indah.

Mujur blog ini tetap rahsia untuk sang permasuri. HEhehe....... ;-)

2 comments:

puteh seroja said...

ngeh ngeh ngeh

permaisuri mu tak tau lagikah?

ehehhehehe

v(^_~)v

p/s--> boleh delete atau ubah kepada draft sahaja entry2 lama yg ada bisikan syaitan tu... ngeh ngeh ngeh

dingin said...

dia merupakan pembaca pertama tapi bukan pembaca setia..

hihihi