Tuesday, November 14, 2006

untuk keindahan 3

Untuk keindahan, kamu juga seperti aku, udah tahu waktu bila aku akan pergi dari kamu. Di saat kamu udah mengharapkan aku, disaat kamu udah sedia mengindahkan hdupku dengan keindahan, aku pula merasa itu udah terlalu lewat.

Aku memohon ampun , agar kepergian aku ini tidka terlalu melukakan kamu. Aku ingin riwayat aku di hati kamu itu biarlah umpama jejak-jeak kaki di pasir. Datang ombak ia hilang. jangan kamu dirikan istana dari rindu aku yang tersisa di hati kamu. Aku rungsing, jika istana itu akan usang, didiami debu dan merusak keindahan itu.

Untuk keindahan, terima kasih kerna memberi aku keindahan, terima kasih kerna mahu menriam aku akhirnya biar udah terlewat. untu keindahan, maafan aku kerna aku udah bicara sama kamu, aku udah kelaur dari lingkuangan cinta kamu, udah berlari dari sangkar rindu kamu. Untuk keindahan, aku akn mengenang kamu, sebagai keindahan yang agung.

Aku tidak tega mengatakan selamat tinggal, aku hanya bisa mengucapkan , selamat berpisah. Aku tidak meninggalkan kamu, tapi aku berpisah dengan kamu. Berpisah hanya jasad tidak hati, dan berpisah hanya di dunia ini, moga kita ketemu nanti, di sana.

8 comments:

laugh said...

dingin dear,
nice entry I guess...

Quite sad when I read it.
Tell me straight... Don't you happy with your life now? I mean at this moment?

So wat do you want with ur life?

Bagitau la kat kitaorang sumer K?
May be some of us will help u in term of advice K?

jangan malu-malu tau...

:)))))))

-A macho Guy

WarnaSari said...

kata-kata ini indah...tapi tidak seindah penderitaan yg ditanggung...keindahan itu mmg benar-benar dingin...

Yani said...

sediss sediss... kenapa kamu kata sudah terlamabat??

puteh seroja said...

ahahhahahha

adik dingin...

ntah apa kau merapu nih?
tak faham loorr?

ahhahahahhah

tapi, macam sedih je!

P(~_~)q <-- aku tumpang simpati padamu!

elhakim said...
This comment has been removed by a blog administrator.
elhakim said...

adik dingin...
sedih saya mendengarnya.

tapi jangan takut.

kalau sedih-sedih, ada obat mujarabnya.

cuba rokok. 1 hari isap 70 batang.

segala keresahan akan ilang.

kalau boleh jangan di isap benda lain ya?

- A sexy girl.

hi hi hi hi..

p/s: kalo ngak mau x apa. abang main-main saja

Pawana Malam.. said...

abg dingin..jgn dgr ckp abg elhakim@ mr debater...

ish2...merokok itu slh satu cara menghindari...jgn hindar masalah itu...tp coba utk merawati kerna ia telah pun terjadi bukn..

abg dingin..for things to happens...there's always a reason and an effect..dun worry, u'll be cure by time..

if u need anybody to share..
seikhlas hati...
i'll lend u my ear to listen to u..
i'll lend u my eyes to concentrate on u..
i'll lend u my shoulder to cry on..

jgn sedey2....x suke org sedey2 ni...nnt kite sedey jugak...

abg elhakim jgn maraaa...nnt tittle abg kene tukar kpd pakcik..hehheheh

dingin said...

laugh,

:ppppp

..

warana,

keindahan itu dingin,

...

yani,

aku terlambat kerna aku udah berjanji

...

puteh,

aku tidak merapu dalam kedinginan,

ehehe

...

el,

hisap2 ni memang sedap

ehehe

...

pawana,

aku letih