Tuesday, January 06, 2009

Persembahan dari hati

Untuk tahun 2008 juga tahun 1429 yang sudah, ini persembahan dari hati saya :-P



Tanpa terasa waktu telah lama ku jalani
Senang dan tak senang kupeluk di dalam kalbu
Kusadari memang aku bukan yang terbaik
Dalam perjalanan masih banyak menyakiti
S'bagai manusia pasti ku pernah menghujat

Maafkan diriku ku hanya ingin menghibur
Suaraku, gerakku untuk musikku
Dengarkan laguku bertaut irama
Seperti jiwa melayang bagai camar yang terbang
Sempatkanlah telinga dan mata 'tuk memujaku

Setulus hatiku jujur ku berterima kasih
Padamu Tuhanku dan semua yang menghargai
Semua yang telah setia s'lama ini padaku
Sudi mendengarkan dan menyimak segalanya
Yang buruk dariku ku mohon lautan maaf
Ini nyanyianku persembahan dari hati

Wahai alam dan bumi bersatulah
Dalam nafas yang ku hembus lewat nada
Ingin ku mengelus yang muram
Membelai yang tertawa
Jadikanlah aku dewi dalam hatimu

1 comment:

Anonymous said...

huhuhuhu....
kan aku copy kamu punyer...
rasanye dah mintak izin..
iya tak??
hehehe
sory ..
kalau marah,
aku delete je blog tu,ok...
;)