Monday, March 23, 2009

Detektif Bertudung Hitam - cuba berbeza



Untuk menukilkan sesuatu yang luar biasa, perlu bermula dengan kisah yang biasa-biasa. Lalu atas itu, novel ini ditulis. Kisah biasa masyarakat kita yang aneh-aneh dan berkenaan semua perkara biasa yang ada di sekitar kita. Itu sahaja. ;-)

Silencez: Ya, novel ini sudah beredar di pasaran dalam minggu ini. Maryamah Karpov pula hanya terbit dalam edisi bahasa Malaysia.

17 comments:

kucc_aprilsnow said...

congrat cik din....best kalau leh dpt serentak ngan MK ni, hehehe

silencez said...

cik din..

tahniah! lama dah tak ke toko buku.
err.. tak boleh ke nak dptkan copy ni, yg dah siap berautograph ;) hehe.
byk cekadak kitaorg ek?

cing..
MK tu mcm lambat je lagi. bulan depan kan. wa tak sabar hehe.

Welma La'anda said...

oohhh..minggu ni baru di pasaran. Patutlah tak nampak2 lagi di kedai buku.

Ms. Happy said...

hermmmm...mcm best jer! mesti beli ni.

betol cakap silnecez. tak boleh ke dapat yang dah siap autograph?

hehehehe....

Anonymous said...

Kucc.
MK x dpt nak serentak :-)

Sil, Miss Happy: Boleh2. Takda masalah. Terharuy :P

Welma,
Ya, order baru sampai

|bahruddin bekri|

welma laanda said...

Buku sudah dibeli. Menanti untuk dibaca ;)

Anonymous said...

Welma:
Tyvm :-)

|bahruddin bekri|

kucc_aprilsnow said...

sy pun nak coretan "kata-kata" cik din kt buku yg sy ye...

sil...kita mmg byk cekadak haper!..biasa laa ek cik din..hikhik

Anonymous said...

Kucc:
Mesti ada! :-)

|bahruddin bekri|

Ms. Happy said...

xjumpe pun kat kedai buku. mph alamanda n midvalley dh g. tp xde.

saudagar gaRAM.. said...

buku ni ada masa pesta buku tak nanti?

dingin said...

Mis happy: Aik takde. maaf, diluar kemampuan saya. hah, mintak kedai tu order cepat2.

Saudagar:
Insya-Allah, kompem ada.

Ms. Happy said...

xpe! beli kat pesta buku ar. cik din ade x? bleh mtk otograf sekali. hehehehehehh

silencez said...

cik din,
smlm pegi ke minerva & mukmin.. tak jumpa pun. kena tunggu pbakl terus kot? nanti kalau jadual dah ada, email ek? tq.

Anonymous said...

Happy- ok, setel :)

Sil - Sedang diusahakan :)

|bahruddin bekri|

fizariza said...

salam. baru beberapa hari abes baca novel nih.. tercari2 di rak buku nak beli novel apa, sekilas pandang kulit biru ni bagai memanggil2 suruh dimiliki.. tertarik dengan gaya bahasa bersahaja kini ternanti2 pula 'pengkhianat masjid'. cuma apa yg mengelirukan saya adalah keinginan lebih jelas utk mengetahui suara siapa yg menyapa si gadis berbanding meneka empunya angkara pembunuh.. sedikit hampa tapi kerana ada kesinambungannya maka hati berbunga kembali dan terus ternanti2 buah seterusnya gugur diselak jari...

sekarang sedang berilusi bersama 'adi gempa'. kenapa menjadi pilihan ek? kerana nama penulisnya... baru tiba di muka 39-'kucing? gempa bumi? gelombang magnetik?.... hehe...'teringin pula mencuci minda bersama doa untuk aku... huhuhu...

ajidz said...

akum pok...
aku baruk tauk u mengarang buku...
byk jak juak dah duhal buku yang u karang.macam best jak buku2 ya.
tuk mesti carik kat kedei buku.
apapun tahniah....